Hlavní navigace

Názor ke článku Po eBance končí i její IEk od xix - Moje epizoda se jen castecne tyka tohoto tematu,...

  • 11. 8. 2008 10:33

    xix (neregistrovaný)

    Moje epizoda se jen castecne tyka tohoto tematu, ale v celem rozsahu se tyka ustavu eBanky a predevsim nastupnicke Raiffeisenbank.

    Mel jsem u nich elektronicky osobni klic, ktery jsem vyuzival tak 2x za 6 mes. a platit 89,- Kc/mes. mi prislo jako zbytecny luxus dopravati jeste tucnejsi zisky bankovnim institucim v CR. Jal jsem se vraceni osobniho elektronickeho klice vyridit osobne. V ustavu na Budejovicke, P4 se mnou vse vyridili a ja se tesil, jak to bylo bezproblemove vyreseno. Vystrizliveni prislo zahy o nekolik dnu pozdeji, nebot jsem prostrednictvim internetu a verifikace na mobilu potreboval vlez na ucet a jake bylo moje opravdu nefalsovane prekvapeni, kdyz mi vyskocila errorova hlaska "spatne zadane heslo nebo klientske cislo." Heslo pisu spravne, dvakrat, trikrat porad dokola a stale stejna chyba. Zda se, ze problem je v klientskem cisle, volam gibonum na tu jejich Raiffeisenbank zakaznickou peci a tam si me nejaka mlada (a asi i pohledna) slecna pozorne vyslechla s tim, ze at ji reknu sve klientske cislo. Problem pochopitelne byl, ze moje klientske cislo nebylo funkcni, nebot v tom zlutem ustavu jej nekdo zrusil a nahradil jej novym pri vraceni elektronickeho osobniho klice aniz by se racil klienta jejich ustavu jakkoliv informovat. Kdyz jsem slecne suse odvetil, ze moje klientske cislo asi nebude funkcni, tak mi odvetila, ze v tom pripade pro me nemuze nic udelat a jestli mi muze jeste nejak jinak pomoci (fakt dojemne natrenovana autenticka hlaska), takze se ukazalo, ze slecna byla mlada, mozna pohledna a asi holt i blba (v ramci moznosti svych kompetenci). Nezbylo nez se vydat do Raiffeisenbank znovu. Uz jsem tam nekracel s takovym nadsenim, nastesti jsem natrefil na nejakou branch office managerku, ktera mi dokazala zjistit nove klientske cislo, ackoliv to asi uplne neodpovidalo interne nastavenym bezpecnostnim procesum v ramci zvysovani kvality poskytovanych sluzeb, ale mel jsem alespon nejake funkcni klientske cislo, kupodivu i k svemu bankovnimu uctu.

    Zaverem, ten zluty bankovni ustav ma neuveritelny bordel ve vsem a nekdy holt tenhle jejich neporadek vysplichne ven az na klienta, ktery s hruzou zjisti komu sveril sve obezivo.