Hlavní navigace

Názor ke článku Neodeslané zboží stojí zákazníky nervy od Jiří Tuček - Moje zkušenost s jedním prodejce Wi-Fi techniky je...

  • 17. 6. 2008 12:32

    Jiří Tuček (neregistrovaný)

    Moje zkušenost s jedním prodejce Wi-Fi techniky je velice obdobná jako s Quelle uvedeném ve článku. E-shop hrdě signalizuje přítomnost zboží na skladě, ale samozřejmě skutečnost je jiná. Chvíli po objednávce přijde potvrzující mail, ve kterém se dovídám, že zboží bude expedováno příští týden. Do dané firmy jsem napsal email o zrušení objednávky. Žádná reakce na můj mail samozřejmě nedošla, zato příští týden mi chvíli po šesté hodině ranní volá PPL a ptá se kdy budu doma. Je hrozné, jak se někteří prodejci snaží prodat svoje zboží za každou cenu. V žádném případě nevěřím tomu, že by to jenom trochu dělali s dobrým úmyslem pro zákazníka.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).