Hlavní navigace

Názor ke článku Neodeslané zboží stojí zákazníky nervy od Petr - Nedá mi to, abych se nezmínil o věci...

  • 16. 6. 2008 11:34

    Petr (neregistrovaný)

    Nedá mi to, abych se nezmínil o věci sice z jiného soudku, nicméně související: kvalita samotných přepravních služeb. Po několika zkušenostech s PPL musím říct, že je lepší si nechat poslat zboží Českou poštou, protože mají stabilní kádr doručovatelů, kteří mají zmapovaný rajón (a jsou tak schopni občas eliminovat i určité nedostatky v adrese na zásilce). Řidič z PPL jezdí po všech čertech, má na balíku všechno správně, jméno i firmu, ale zvoní na opačném konci baráku na zvonek s úplně jiným jménem, nechá tam i oznámení o nedoručení, prostě tupé hovado neschopné jít pár kroků dál k jinému vchodu :-(

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).