K pronikani na zahranicni trhy - vsechno jde, kdyz se chce. Tlumim Vase svate zapaleni a hlasky typu "Vždyť virtuální povaha hostingových služeb umožňuje snadnou expanzi na zahraniční trhy." Ne. Neni to vubec snadne ani nutne prediktivni.
Ad priklad s autem - jo, to zni rozumne.
Ad Web 2.0 - nikde jsem nenapsal, ze jsem nezkusil. Neoslovilo mne to, nezajima mne to, neverim ze to nejak vyznamne prezije rok 2007, beru to jen jako dalsi hype. Takze je to spis - "knizku jsem si prohlidnul, nelibi, je podle mne o hovne."
Hezky den! :)
Honza (AKA Jan Horna) se zajímá o hosting, webové aplikace, Web 2.0 a sociální sítě. Pracuje pro firmu HorMart s.r.o., která provozuje Přehled českého webhostingu.
Přečteno 7 205×
Přečteno 6 455×
Přečteno 6 394×
Přečteno 6 300×
Přečteno 5 775×