UPC je takova zvlastni firma, dlouho vse funguje ok. Kdyz neco fungovat prestane, je to opravdu veliky problem, ze musi neco resit. Dovolat se tam neda, jedine psat pres kontaktni formular. Moje "zavady": 1) po resetu modemu po 30 vterinach rychlost pripojeni postupne klesne na nulu. Tri kontakty (vysvetlovani operatora, ze si mam neco vyklikat ve Windows - jak, kdyz zadne Windows nemam), pak prijel technik s novym modemem a rekl mi, ze v lokalite je zapojena nova technologie a ze stary modem s ni neni kompatibilni - to nevedelo UPC predem?. 2) UPC mela na zacatku podminku, ze k Internetu si clovek musi objednat TV (jeden balicek, jedna smlouva), jenze pak TV najednou prestala fungovat a bylo mi sdeleno, ze na TV prece nemam smlouvu. Tak jsem si musel za TV priplatit, puvodni cena zustala. 3) Pri zmene programove nabidky technik neprekontroloval filtry (jeden filtr byl vykuchany, coz bylo na prvni pohled videt) a diky tomu mi nejen nesel Internet, ale vsechny programy zrnily.
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 23 362×
Přečteno 18 419×
Přečteno 17 463×
Přečteno 16 489×
Přečteno 13 033×