Se mi líbí, jak se tady někteří zastávají UPC. Stačí si vygooglovat sousloví "UPC linka" a hned je jasné, že problémy se zákaznickou linkou má mnoho lidí.
Odpověď, že za problémy, kvůli kterým klienti volají, sí v některých případech mohou klienti sami, je naprosto irelevantní. UPC má mít takové kapacity nebo podniknout taková opatření (proškolení klientů), aby k přehlcení nedocházelo.
Když už tady jsou používány příměry, tak to je stejné jakoby nemocnice mohla pojmout na pohotovost 50 lidí, ale nechala by si tam vozit 1000 lidí. Pokud by se, nedej bože, někdo rozčiloval, že umírá a požadoval okamžité ošetření, tak by mu vedení sdělilo, že si za svá zranění může sám, tak ať raději drží hubu. WTF?
A to ani nezmiňuji, že se číslo na zákaznickou podporu UPC nedá na stránkách dohledat.
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 22 302×
Přečteno 17 471×
Přečteno 16 725×
Přečteno 15 838×
Přečteno 12 047×