Hlavní navigace

Názor ke článku UPC trojnasobna tragédie! od webdev - to nesmysl: Mluvil jsem o prumeru. Na druhe strane...

  • 24. 1. 2008 23:09

    webdev (neregistrovaný)

    to nesmysl:
    Mluvil jsem o prumeru. Na druhe strane telefonu nebyl zadny IT profik, ale bezny uzivatel nekdy az hodne podprumerny.
    3 lidi dokazali obslouzit za 9 hodin vic jak 180 hovoru (a to mezitim stihli i obed a svacu ;-). Problem totiz neni v tom, ze neco dlouho trva. Problem je v planovani. Proc napriklad UPC nepracuje obracene? Proc proste zaznamnik nebo nekolik lidi nenabira pozadavky. S tim ze se technik ozve za nejakou dobu (lze pokud se pouziva kvalitni system urcit tuto dobu temer na minutu presne). Technikum se potom hovory prideluji tak aby se neflakali a zaroven aby zvladali zhruba stejnou zatez. Na takove HL zvladne mnohem mene lidi mnohem vice prace.

    JO a profik... co ti o tom budu vypravet snad jen to ze v CR jsou systemy, ktere jsem drahnou dobu umel jako jediny v republice ;-)..

    to jaivanka:
    Viz nahore. A to je jen priklad. UPC pouziva bohuzel tu nejhorsi variantu jakou muze. placene cislo (a ze stoji dost penez), navic cloveka nuti cekat ve fronte a nakonec ho ani za 30 minut neodbavi).
    Bud ma UPC jen jednoho technika na HL (coz bych teda od takove firmy necekal, nebo a to je jeste horsi si z nas proste dela prdel).
    Doporucuju si pustit tu nahravku. Pak pochopis co je shnileho.