Hlavní navigace

Názor ke článku UPC trojnasobna tragédie! od nesmysl - * webdev pracoval? hmm, expert a ultra profík, klobouk...

  • 24. 1. 2008 18:49

    nesmysl (neregistrovaný)

    * webdev
    pracoval? hmm, expert a ultra profík, klobouk dolůůů vážený
    3 minuty? OK - v ideálnim případě, na tech supportu ty hovory trvaj klidně 20 minut, naprosto souhlasim s jaivankou, evidentně na to má trošku lidštější pohled
    v některejch případech může bejt operátor Bůh, může mít několik let zkušeností, bezvadný komunikační schopnosti, ale pokud je na druhym konci nezkušenej člověk, kterej se v problematice nepohybuje, starší člověk, někdo kdo neposlouchá co mu operátor řiká anebo "odborník"pro něhož je problém nastavit POP3 server, tak je to potom těžký

    může se stát, že operátor bude odborník, klient řekněme pokročilej user, ale i tak může bejt závada natolik složitá, že si vyžádá delší časovej úsek

    nezastávám se bezmyšlenkovitě UPC, neřikám, že je tam všechno nastavený ideálně, ovšem je to kolos a všechno se vyvíjí, pokud by všechno šlapalo ideálně, byl by to zázrak (a nuda :)))

    pokud máš tolik kamarádů, neni přece problém dojít k němu a vyplnit jednoduchej form a odeslat info o závadě, případně zavolat a během 3 mínut mu nadiktovat co má poslat...

    net kavárna taky neni tak divnej jev, i v menších městech

    no, jéžiš marjááá, nereagovali na doporučenej dopis... podívejte se všichni, to je katastrófa

    * iVir
    správně, pročet ste si všeobecný podmínky, tzn pokud je někdo podepsal, má povinnost poruchu ohlásit, co je na tom divnýho, neumim si představit, že by ve firmě rozsahu UPC byl někdo, kdo bude 24 hodin monitorovat, zdali někomu nepřestal fungovat net / telefon / digi tv / analog tv a na dálku by poznal že je chyba na straně UPC, tim spíš, že stačí aby byl modem vypnutej a už se to může jevit jako závada, na dálku nepoznatelná zdali se jedná o chybu UPC nebo zákazníka

    s poznámkou, že pokud je chyba na straně provozovatele, měl by platit náklady na ohlášení závady souhlasim, na druhou stranu, mam pocit že neni zas takovej problém zajít do internet kavárny a poslat emila s oznámenim poruchy a žádostí o tel. kontakt

    pokud se vám nezdá smlouva, tak co zbejvá - nepodepsat, neni nic jednoduššího ;-)

    co se omezení v HW týče, tak se přiznám, že nechápu co máte přesně na mysli... (MAC adresy?)

    pouze o platformě PC? a co třeba tady? http://www.upc.cz/klientsky_servis?cid=20&aid=57


    * Láďa
    divil by ses kolik závad je tak primitivních, že neni dotaženej kabel...takže bych neřek, že jde o maskování, ale mě se už několikrát stalo, že mi někdo z kamarádů zavolal, že mu nejde net, když sem se zeptal na kontrolu kabelů, divil se, že to může bejt i tim...ale to je zbytečný tu popisovat, každej má přece tu svojí pravdu, navíc je pravda, že si technik usnadnil práci, resp urychlil a nepřečet si minulou komunikaci

    pokud máš mizernej signál netu, máš si nechat poslat technika, kterej to dořeší, nechápu na co čekáš

    tys nikdy neudělal překlep? ;-) (nebo - čirou náhodou, neni smlouva na osobu něžnýho pohlaví...?? ;)