Já bych se pozastavil nad něčím jiném. Proč má člověk platit za to, že ohlašuje "poruchu" své služby. Pokud by byla doba čekání na vyřízení minimální do 5 minut, tak to většina přejde. Nejsem si zcela jist, ale měla by být možnost požadovat zpět Vaše náklady s hovorem spojené, protože chyba je na straně provozovatele infolinky.
Bohužel je tu smlouva, která je pro koncového uživatele velmi nevýhodná. Vše pod pokutou 10 000 Kč, minimální účtované období, téměř nemožnost jakékoliv náhrady či povinnosti poskytovatele. Mno a pro "neplatiče" povinnost hradit nadále poplatky za další měsíce aniž by Vám poskytly danou službu. Pak tedy i odstavec o možnosti "zabavení" peněz kvůli libovolnému prohřešku. Nejvíce mě zaujalo omezení na HW, což nechápu a zdá se mi to diskriminující, protože se zde hovoří pouze o platformě PC.
Je pravda, že jsem proti UPC zaujat, ale až po podrobném přečtení všech smluv a podmínek.
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 22 140×
Přečteno 17 333×
Přečteno 16 474×
Přečteno 15 760×
Přečteno 11 909×