Hlavní navigace

Názor ke článku UPC trojnasobna tragédie! od jaivanka - Myslím, že je patrné, že jste nikdy nepracoval...

  • 23. 1. 2008 21:36

    jaivanka (neregistrovaný)

    Myslím, že je patrné, že jste nikdy nepracoval v prostředí tel. operátorů. Uvědomte si, že stejně jako vy se tam snaží dovolat dalších třeba 200 lidí (zvláště je-li nějaký výpadek..a vy nejste na jednom kabelu nikdy sám, pokud se aspoň trochu v internetu vyznáte).A opomenul jste zde napsat, jak dlouho jste po té s operátorem hovořil..divil by jste se jak dlouho trvá vyřídit jeden problém..Nehledě na to, že někteří naši spoluobčané, kteří také využívají služeb firem a poskytovatelů jakýchkoli produktů a posléze při problémech i technické či jiné podpory zákazníků u nich, jsou vyššího věku, nižší inteligence nebo jiného pracovního či zájmového zaměření... z čehoš vyplývá, že nerozumí dostatečně tomu co vše služba obsahuje, natož jak funguje..a myslím, že operátoři jakékoli podpory zákazníků, nemají lehký ůkol, vysvětlit jim to.. Co se týče vaší připomínky ke "svačení" operátorů..sa­mozřejmě, že nemohou býti na lince stále všichni..ač se to nezdá i operátor je jen člověk a potřebuje si dojít i na záchod či se napít..Tímto se nezastávám UPC, sama jsem u nich internet měla, ale byla jsem celkem spokojena, jelikož jsem s nimi komunikovala pomocí e-mailu, což je také možnost, která vás očividně nenapadla..musi vám odpovědět asi do 24hodin a vyřídí to s vámi stejně jako po telefonu, jelikož v systému vše zkontrolují, jako by jste volala a napíší vám, kde je problém a jak ho vyřešit, pokud je na vaší straně. Taky nemusíte mít strach..u O2 je to to samé v bledě modrém, jen váš kamarád měl to štěstí, že se mu to vyhlo a ty hry..ty pařej právě v O2.. :-) Závěrem bych jen chtěla ještě napsat, že opravdu operátoři nejsou viníci...kdo nikdy neseděl se sluchátky u PC na callcentru, neví..jde o nervy..zkuste si představit, jak na vás celý den někdo křičí, kolikrát jsou zákazníci i dost vulgární a vy nemůžete nic..asertivita hadr..nemluvě o ton nekonečném opakování a polopatickém vysvětlování natvrdlým lidem.. myslete na to, že jsou tam aby vám pomohli (ale od problému s poskytovanou službou, ne od vašich osobních a vzteku). Jo..a já ani pro UPC, ani pro O2 nepracuji, ale znám..No a pravopis po sobě radši kontrolovat nebudu, ať máte čím se bavit a na co odpovídat :-)