No, co se týče UPC, neřekla bych, že tam ty lidi pařej hry. Vinu rozhodně nenesou. Vinu má jedině blbá organizace celého UPC. Asi před půl rokem jsem přešla z O2 komplet na UPC. Po mizerné instalaci nějakého poloamatérského fušéra od UPC nám vypadával telefon, televize i internet. Když jsme volali na zákaznickou linku, tak se mi dokonce jednou stalo, že jsem se dovolala, někdo to po třiceti minutách zvedl a zavěsil, aniž by se ozval. Rady jejich techniků na telefonu byly také nahouby, narozdíl od školených pracovníků O2. Kdo by se divil, že na takovém místě, kde Vám zákazníci jistě stále jen nadávají, žádný dobrý pracovník nevydrží. A tak jsem to po dvou měsících vzdala a vrátila se zase k O2. Nejsou bezchybní, přesto bych už neměnila, zvláště kvůli komunikaci.
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 23 687×
Přečteno 18 857×
Přečteno 17 756×
Přečteno 16 747×
Přečteno 13 482×