ad 2. Autor velice dobře ví jak fungují realitky. Spoluvtvářel poměrně sofistikovaný systém, vytvořený právě pro realitky a ve spolupráci s několika z nich. Krom toho má docela dobré povědomí jak fungují klikací reklamy. Proto si dovolím tvrdit, že obejít například Sklik je věc vcelku snandá. Google je v tomhle mnohem dál. Navíc díky věší síti má i větší množství dat na porovnání.
Mimochodem stále si nikdo nevšiml důležitého faktu.
Do teď byla klikací reklama jasně označena. Odteď její označení zmizelo! Uživatel tedy kliká na odkaz a není upozorněn na to, že fakticky souští placenou službu a potažmo klikací reklamu. Za kterou někdo platí! Do teď jsou reklamy tohoto typu velice jasně označeny!
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 22 696×
Přečteno 17 801×
Přečteno 17 022×
Přečteno 16 033×
Přečteno 12 379×