Nejsem nestranný, což předem deklaruji :-) Michal Kára upozorňuje na to podstatné: zákazníkem Srealit jsou (i dle mého názoru) především zájemci o nákup a prodej realit, realitky jsou zákazníkem nepřímo. Je to stejné jako čtenáři novin a inzerující v novinách - bez čtenářů by se neinzerovalo.
K vynálezu TOPování se hrdě hlásím, kdysi jsem ho zavedl, dávno před ostatními, na Seznamka.cz a i tam plnilo topování stejnou roli jako to máme na Sbazaru nebo to co nyní zavedly Sreality: zabránit opakovanému vkládání stejného inzerátu za účelem "posouvání" se vpřed. Topování plní i funkci aukce o výhodné umístění nabízeného produktu (fungovalo to perfektně i na seznamce :-).
To co nám anonymní kritikové asi neprozradí je kolik procent ze zisku při prodeji bytu či nemovitosti činí náklady na inzerci v Srealitách.
Co se týče titulku článku tak se domnívám, že je něco takového pod úroveň jinak seriózní Lupy.
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 22 837×
Přečteno 17 930×
Přečteno 17 091×
Přečteno 16 089×
Přečteno 12 476×