Hlavní navigace

Jako sloni v porcelánu

3. 6. 2008 8:27 (aktualizováno) webdev

Sleduji se skutečným zaujetím pro věc, pohyb mamutích firem na internetu. Přísloví o slonech v porcelánu je tu na místě.

Nedávná akce při, které TV Nova Koupila Jyxo. Je toho důkazem. Místo aby firma přišla s něčím novým (peněz na to má dost) bude se přetlačovat s konkurencí na stejném písečku. Podle jejich pravidel. Nikoliv podle vlastních.

Je zajímavé, že nejen začítečníci jako je TV Nova, ale i zkušenější dělají to samé. Například všelijaké varianty na Youtube – to je nadherny přiklad. Online video má jak se lidově říká: „každej kdo má do prdele díru.“ Ale je jim to něco platné? Příliš ne.

A tak za 200 milionů koupíte návštěvnost a hned se cítíte líp. Přitom by stačilo investovat desetinu a světlo světa mohla spatřit třeba nějaké nová služba, která má zcela nové možnosti. Ke které existuje technologické demo a která má mnohem větší šanci přilákat lidi než to, že si je koupíte (lidi z celého světa).

PS: Jestli Vás to zajímá… zkuste komentáře ;-).

Sdílet

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).