@Martin: nemyslím, že niekto programuje (náročnejšie) iPhone hry v Obj-C, je to len naportované z kódov, ktoré už majú (Xcode zožerie jestvujúce kódy v C aj C++). Problém je v tom, že napríklad autor tohto blogu má G1 (ako píše) dva mesiace, a zrejme skončí s verziou systému 1.5 (Cupcake) - možno nejaké tie bezpečnostné updaty budú. Naproti tomu iPhone OS 3.1 je jedným kliknutím zadarmo dostupný aj pre prvú (2 roky starú) verziu iPhone (aj keď nie so všetkými funkciami - magnetometer a podobne, lebo na to nemá HW). Na druhej strane, zrejme je to len problém malej pamäte v G1, novšie zariadenia s Androidom takýto problém mať nebudú. Riziko prvokupcov.
Autor si neklade za cíl být nejlepší, snaží se, ale poukazovat na nešvary doby. Hledá pravdu jak v životě tak v PHP a jinde. Fotografuje, maluje, skládá a píše. To poslední mu sice příliš nejde, ale nějak se vyřvat musí. Má zkušenosti s realitním a kapitálovím trhem. Programování a navrhováním krytických částí aplikací. Řízením projektů a chrlením unikátních nápadů.
Přečteno 23 633×
Přečteno 18 678×
Přečteno 17 702×
Přečteno 16 714×
Přečteno 13 292×