Zjisti si, kolik davaji v soucasne dobe operatori do reklamy a s jakou konverzi a uvidis sam... Navic dnes uz se zadni zakaznici neziskavaji, ale jen pretahuji, trh je podle meho plne saturovany a lide jsou uhackovani vsemi moznymi zpusoby.
Telekomunikace se neprodavaji jako praci prasek, navic v tomto je reklama spis na skodu (uzivatele sami odvedou praci zdarma), toto je jen pro zvane anebo pro aktivni chytre, kteri umeji pocitat...
Toto neni nic noveho, existuje mnoho starsich, oborove zamerenych reseni (viz dh.cz/tmt ) - ale tady mate cast zisku pro sebe (volate za super cenu a vydelavate si tim na novy telefon anebo zajezd - od dubna i jako spotrebitel - nemusite byt budovatel abyste mel neco zpet) u dh.cz/tmt proste jen vydelavate servisni firme a nic z toho nemate, navic jak vidite na cenach, je to i o poznani drazsi a reklama? Neexistuje.
Do reklamy je treba davat zbozi s marzi tisice procent, dobre zbozi se prodava v totmo pripade samo :-)
Volani.Blog.Lupa.cz, blog psaný ve volných chvílích tak 4× za rok. Fotku neumím změnit :-(
Přečteno 79 980×
Přečteno 65 111×
Přečteno 26 078×
Přečteno 13 264×
Přečteno 9 223×