Kontakt Avox:
Tim bych si zase tak jist nebyl, ze penize na reklamu nejsou efektivni. Ja sam se tou reklamou zivim a rocne utratim v mediich desitky mio Kc a verte mi, ze kdybych mel tak "skvely" produkt jako mate Vy, tak bych to tam sypal horem dolem. Jediny pro mne "viditelny" benefit je cena a tenhle narod reguje na cenovou politiku velmi dobre, viz. uspech discontu apd... Vysvetlovat jim dalsi vyhody jako rychlost, pokryti apd... da sec sakra zabrat.
Btw. kazda koruna "nefektivne" investovana do reklamy se meri a sleduje se jeji navratnost i u tech operatoru, kteri investuji ty stovky milionu... verte tomu, neprezil bych na svem miste, kdyby vysledek nebyl videt a podobne jako ja je na tom kazdy marketak...
H.
Volani.Blog.Lupa.cz, blog psaný ve volných chvílích tak 4× za rok. Fotku neumím změnit :-(
Přečteno 78 885×
Přečteno 64 368×
Přečteno 25 314×
Přečteno 12 552×
Přečteno 8 552×