Hlavní navigace

Názor ke článku Jak prohnat zákazníky destilačním procesem od anonym - Mno, zkoušeli jsme hlavně český softy, který jsme...

  • 5. 8. 2011 16:58

    bez přezdívky

    Mno, zkoušeli jsme hlavně český softy, který jsme vygůglovali a dneska už snad ani neexistujou, CRM z Marketplace jsme netestovali, nevím, mám dojem, že to ještě neexistovalo, ale nejsem si jistý, nebo to bylo v plenkách. Od té doby máme jednou za rok tik přejít na něco jiného jako že úspora, ale nikdy se nám to ještě nerentovalo, SalesForce to má dobře vymyšlený. Dojí vás důstojně, ale ne tolik, aby se s náklady na přechod vyplatilo jít jinam a ztratit jejich komfort. Ta možnost optimalizace a dost tvrdé vedení v linii je tam pro mě fascinující. Ale fakt je, že pokud nemáte focus na výsledky a vedení, co se vyžívá v tom, proč se špatně prodává to či ono, tak pro vás může být SalesForce overkill. Je to vhodný hlavně v případě, když těch kontaktů je fakt více (tak desítky klientů alespoň, se kterýma v týdnu mluvíte).