Hlavní navigace

Názor ke článku Jak prohnat zákazníky destilačním procesem od martin - Co se týká toho zákaznického servisu, tak je...

  • 27. 7. 2011 13:19

    martin (neregistrovaný) ---.oracle.co.uk

    Co se týká toho zákaznického servisu, tak je fakt, že to je občas hrůza.

    Já jsem kámošovi dohodil bezvadnej kšeft, jediný co měl dělat za přibližně 1.000 Kč měsíčně je zkopírovat texty z e-mailu do systému, měl to udělat do 2 dnů po obdržení e-mailu. Když už to pátý den neudělal a zákoš na něj naléhal, ať to udělá telefonicky, tak mu přestal brát telefony s tím, že nemá jako čas.

    Ten kámoš to měl dokonce i fakturovat, jenomže on čtvrt roku na fakturování sral. A paradoxně se strašně diví, že jeho firma jde do kopru a prodělává :). A já na něj:"Když ty vole nejsi schopnej ani vyfakturovat klienty, kam si myslíš, že ta firma půjde... I kdyby cokoliv, tak první co udělám je, že vystavím faktury, teprve potom se budu vůbec zajímat o rozvoj byznysu, ani náhodou naopak".