Hlavní navigace

Názor ke článku Jak rychle ztratit zákazníka internetového obchodu od sartori - Zrovna bartsport ma u mne +10 bodu, kdyz...

  • 11. 12. 2007 15:23

    sartori (neregistrovaný)

    Zrovna bartsport ma u mne +10 bodu, kdyz jsem shanel Koflachy, objednali mi ktere jsem chtel a jeste kvuli mne sli do prace v nedeli, protoze jsem se jinak nemohl dostat do Prahy si ty boty vyzkouset.

    A osobne treba uz nenakupuju u cybexu, tyden jsem se nemohl dostat k vyzvednuti zbozi, vedel jsem to, psal jsem jim to, a presto mne kazdy vecer spamovali ze si mam prijit vyzvednout objednavku. Slusne jsem je pozadal at toho nechaji, ze si pro zbozi urcite prijdu. To odmitli, pry to zakaznici vyzaduji. Od te doby nejsem jejich zakaznik ;-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).