Hlavní navigace

Názor ke článku Jak rychle ztratit zákazníka internetového obchodu od Lukas Nevosad - Neni mi jasne, jak muze chyba nacitani Google...

  • 11. 12. 2007 15:00

    Lukas Nevosad (neregistrovaný)

    Neni mi jasne, jak muze chyba nacitani Google Analytics zapricinit nevlozeni zbozi do kosiku. Stejne tak v prvnim pripade mi prijde, ze neni zase takovy problem ten mail napsat, ze. Produkt se z kosiku ztratit muze relativne snadno - samozrejme je prapricinou chybne napsany IS, ale uprimne receno, vyvarovat se vsem moznym chybovym stavum za rozumnou cenu realizace nejde. Z vlastni zkusenosti vim, ze zadavatel v takovem pripade jednoznacne preferuje alespon dostat kontakt na zakaznika, tedy tu prazdnou objednavku.

    Tip: vyzkousejte si ceske eshopy, co se stane s kosikem, kdyz nechate stranku otevrenou - treba 30 nebo 60 minut - a browsite jinde. Tipuji ze nejmin ve 2/3 obchodu vam vyprsi session.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).