SMS jizdenka je rozhodne zajimavy pocin. Ulehcuje nakup jizdenek (zejmena tam, kde nejsou automaty, coz jsou nektere tramvajove a autobusove zastavky), zvysuje pocet platicich zakazniku (prece jen poslat SMS neni az takovy problem) a zaroven buduje image podniku jdouciho s dobou :-)
Sam SMS jizdenku nepouzivam, prakticky jsem zatim nemel prilezitost (mam casove kupony). Ovsem - jak autor spravne poznamenava - pokud by se system SMS jizdenek rozsiril i do ostatnich mest (a treba i do vlaku CD), mohl by mit jeste vice uzivatelu.
O CD si ale nedelam takove iluze - zaprve je to u nich s technikou problem (pravda, maji jakesi "PDA", ale mam pocit, ze maji omezenou pamet a stoprocentne to nema pripojeni na GSM sit) a za druhe do vlaku bez jizdenky leze malokdo, coz se o MHD rict neda :-)
V současnosti a doufá že i ve vzdálené budoucnosti spolumajitel PR agentury Approach Communication; v minulosti redaktor Mobil.cz, Mobilmania.cz, Mobility, Computer.
„Internet, telekomunikace a software mně stále zajímají. Během pracovního dne získám spoustu námětů, o kterých bych v minulosti napsal ještě více článků. Vedle pokusů o pochopení záludností PowerPointu a tvorby tiskových zpráv už nemám tolik času na klasické psaní, ale stále mně to baví,“ vysvětlil by Rostislav Kocman v případné tiskové zprávě, proč se rozhodl založit si po dlouhém přemýšlení na Lupě blog. Ve smazaných poznámkách by pak bylo „zvládnu pořád ještě napsat jednou týdně něco zajímavého, pod co se v klidu podepíšu a nebudu to muset cpát do diskusí pod vymyšleným nickem?“
Přečteno 16 895×
Přečteno 11 330×
Přečteno 7 787×
Přečteno 6 844×
Přečteno 6 368×