Osobně si myslím, že nejdůležitější je dělat reklamu (SEO je také v podstatě druhem reklamy), která se maximálně vyplácí. Pokud se bude maximálně vyplácet optimalizovat pro Seznam s minimálními náklady, budou to lidi dělat a je to naprosto logické. Až se Seznamu znelíbí dnes používané techniky optimalizace pro vyhledávače, tak lidi zase objeví něco jiného. Google to bude mít v ČR hodně těžké, i když se snaží, tak pořád je ČR pro něj okrajový trh a Seznam zde má silnou a takřka neotřesitelnou pozici právě díky těm doplňkovým službám. Z dlouhodobého hlediska je zcela určitě nejlepší dělat SEO a la Marek Prokop, protože bude mít trvalou hodnotu bez ohledu na to jak se "vyhledávače vyspí". Jenomže problém je, že většina e-shopů a webů prostě potřebuje návštěvníky (klienty) hned a nemůže si dovolit investovat desítky tisíc najednou. Nejlepší strategie je proto podle mě zpočátku investovat do SEO technik, které přinesou rychlý výsledek v podobě zlepšení pozic v SERPU a současně pomalu začít i s kvalitním linkbuildingem - article marketing, blog marketing, apod.
2001 vznik první firmy na výrobu internetových stránek při VŠ, 2003 výroba internetových obchodů, 2005 výroba prvního skladového a fakturačního systému, napojení na MoneyS3, Pohoda, Cézar, nyní se věnuji SEO, prodejní taktice na internetových obchodech, plánování a strategii internetových obchodů.