To: Neve.
Nemate uplnou pravdu. Uz ze zakona je 30 deni lhuta urcena jako maximalni k vyrizeni a odstranenim zavady nikoliv uznani zavady ci reklamace.
"Zákon o ochraně spotřebitele ve svém § 19 odst. 3 stanovuje:
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit."
Mate pravdu ze ne kazdda firma zakon o ochrane spotrebitele 100% dodrzuje. Coz se casem zrovna i u ISP projevi. Trh uz dasahuje sve maxima a lide si budou cim dal vic vybirat. A budou nuceni prejit od reklamnich triku k skutecnemu budovani duveryhodnosti svych produktu (lidove receno vybudovat si dobre jmeno i u low segmentu)
PS: s politickym sarkasmem uspejete spis na forech novinky.cz a idnes nez na lupe:-)
Autorem článků je Ladislav Toral. Je provozovatelem severu Bookmarky.cz, zabývá se a webdesignem a programováním databázových aplikací, vytvořil a prodává vlastní publikační systém, občas trochu fušuje do grafiky, Flashe a tak.
Přečteno 8 275×
Přečteno 7 233×
Přečteno 5 852×
Přečteno 5 464×
Přečteno 5 418×