Hlavní navigace

Názor ke článku Strašák jménem Migrace od Medvěd - S Noverou mám čerstvou zkušenost z minulého týdne,...

  • 23. 8. 2007 23:47

    Medvěd (neregistrovaný)

    S Noverou mám čerstvou zkušenost z minulého týdne, kdy nám (po cca roce) vypadlo ADSL v kanceláři:

    čt 12:00 závada nahlášena na hotline, přislíbeno, že technici věc obratem prověří a zavolají -- dvě hodiny ticho po pěšině...

    čt 14:00 druhé volání na hotline, závada prý již byla prošetřena a byl zjištěn vadný modem, nabízí koupi nového -- obratem slečnu slušně posílám do háje a trvám na slíbeném rozhovoru s technikem

    čt 14:05 volá mi technik na mobil, náš modem se jim prý vůbec nehlásí a prosí mne (docela úpěnlivě), zda si nemohu na vyzkoušení půjčit jiný, že pokud by prý poštval techniky O2 na prověrku linky a pak se ukázalo, že problém byl v modemu, bude mít problém on -- i zželelo se matce dítek a sháním u kamarádů volný modem...

    čt 16:00 vyzkoušen jiný modem, situace stejná, oznámeno na hotline

    čt 16:05 volá technik na mobil, znovu zkoušíme druhý modem a následně slibuje, že věc okamžitě postupuje O2 a omlouvá se, že to zřejmě budou řešit až další den -- tiše přemýšlím, kdy asi u O2 nastane další den a zařizuji zapůjčení CDMA...

    pá 12:00 potřetí volá technik na mobil, že linka by již měla být v pořádku a zda tomu tak opravdu je -- jsem mile překvapen a potvrzuji zprovoznění...

    Obrázek nechť si udělá každý sám...

    AD [6]: Ano, Nextra bývala pohodovější, ale možná to bylo pouze tím, že měla méně klientů -- mně osobně současná situace přijde stále více než slušná...

    Pro srovnání: Nedávno jsem u klienta řešil poměrně banální záležitost přes technickou podporu O2 a teprve po dvou hodinách -- během pátého či šestého hovoru -- jsem se dostal na člověka, který byl schopen poskytnout fundovanou informaci vedoucí k řešení problému, řešení samo potom trvalo minutu...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).