Hlavní navigace

Názor ke článku GTS Novera už nestojí o malé zákazníky od RTT - jezevec: proc by firma mela "cekat" az ten zakaznik...

  • 10. 8. 2009 9:02

    RTT (neregistrovaný) 62.168.31.---

    jezevec:
    proc by firma mela "cekat" az ten zakaznik vyroste ve "velkeho"? Je tu velka pravdepodobnost ze nikdy nevyroste - cili ma si ta firma hrat na mecenase a zatezovat se takovymito zakazniky? Ta firma to ostatne muze poznat podle dosavadni zkusenosti s danym zakaznikem (je to pripojka domu? ma ji od nas uz X let? je to chronicky stezovac? atd.)

    Porad me pripada ze tu diskutuji prevazne radovi zamestnanci, kteri si nikdy v realu nezkusili mit vlastni byznys. Tam pak rychle pochopi, ze obchod z ktereho nic "netece" nebo "tece" malo (vic prace nez uzitku) je spatny obchod.

    Porad me pripada varianta se slusnym vysvetlenim, ze se firma orientuje na jiny segment trhu s nabidkou prechodu jako slusna - oproti treba rovnou vypovedi sluzby.

    Nadpis je seriozni (oproti nadpisum iDNES), ale kazi to prave ten podnadpis (Aneb táhni zákazníku odkud jsi přišel...) - to je prave to co me upoutalo a precetl jsem si tento blog.
    A zaverecna veta "Chápeme, neakceptujeme. Sbohem, stejně jsem vás nikdy neměl rád." je pouze takovy detinsky prispevek stylu, ja musim mit posledni slovo ikdyz se stavem veci nic nenadelam.