Hlavní navigace

Názor ke článku GTS Novera už nestojí o malé zákazníky od RTT - jezevec: proc by firma mela "cekat" az ten zakaznik...

  • 10. 8. 2009 9:02

    RTT (neregistrovaný)

    jezevec:
    proc by firma mela "cekat" az ten zakaznik vyroste ve "velkeho"? Je tu velka pravdepodobnost ze nikdy nevyroste - cili ma si ta firma hrat na mecenase a zatezovat se takovymito zakazniky? Ta firma to ostatne muze poznat podle dosavadni zkusenosti s danym zakaznikem (je to pripojka domu? ma ji od nas uz X let? je to chronicky stezovac? atd.)

    Porad me pripada ze tu diskutuji prevazne radovi zamestnanci, kteri si nikdy v realu nezkusili mit vlastni byznys. Tam pak rychle pochopi, ze obchod z ktereho nic "netece" nebo "tece" malo (vic prace nez uzitku) je spatny obchod.

    Porad me pripada varianta se slusnym vysvetlenim, ze se firma orientuje na jiny segment trhu s nabidkou prechodu jako slusna - oproti treba rovnou vypovedi sluzby.

    Nadpis je seriozni (oproti nadpisum iDNES), ale kazi to prave ten podnadpis (Aneb táhni zákazníku odkud jsi přišel...) - to je prave to co me upoutalo a precetl jsem si tento blog.
    A zaverecna veta "Chápeme, neakceptujeme. Sbohem, stejně jsem vás nikdy neměl rád." je pouze takovy detinsky prispevek stylu, ja musim mit posledni slovo ikdyz se stavem veci nic nenadelam.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).