Nadsen zpravou o zruseni limitu FUP, volam na linku O2, abych zazadal snizeni na levnejsi tarif 4Mb. 256 Kb upload by snad mel stacit. Dozvidam se pri tom, ze realne nemam 8Mb linku jak vidim na fakture, ale pouze 4Mb. Vysvetluji, ze jsem puvodne mel 4Mb za 1200,– ale pak mi meli v ramci akce O2 zvysit na 8, coz se nestalo. Velice ochotna operatorka mi nabizi moznost vystavit reklamaci za poslednich 3 az 5 mesicu. Rikam ano, akorat ja uz ted nechci 8Mb, ale 4Mb. Pomyslim si pritom, ze se v O2 opravdu meni pristup k zakaznikovi.
Vcera vecer zjistuji, ze mi internet nefunguje. Volam po-druhe. Par prepojeni a mluvim s kvalifikovanym technikem. Pry doslo k prepojeni na 8Mb a v dusledku toho neco se nekde musi prekonfigurovat nebo co a ze to nemusi fungovat. Nicmene trochu jsme laborovali (ja s nastavenim modemu a on vzdalene taky neco) a internet naskocil! Celkove jsem potesen, ze se se mnou nekdo bavi a dokonce problem resi. Vysvetluji pritom, ze do budoucna nechci 8Mb a ze jsem zazadal o 4Mb. To poznamenava dalsi operatorka a zni to, ze rozumi situaci a ze udela nutne kroky.
Dnes 3. telefonat. Zavolala mi pani ohledne reklamaci. Uz rutinne vysvetluji situaci a znovu zduraznuji, ze ted nechci 8 Mb, ale 4! Nicmene, platil jsem posledni mesice za 8, ktere jsem nemel. Takze chci sve penize zpatky. Vyslechnu si, ze jsem se mel stezovat drive. „Ale ano, ja jsem si stezoval. Tenkrat mi Vas technik vysvetlil, ze navyseni neprobehne najednou, ale postupne, a ze mam pockat“. To sice pani uznala, ale ze jsem to mel stejne sledovat a pak se zase stezovat. :-/ No jo, jakokdybych nemel jine veci na starosti.
To vse samozrejme doprovazeno klikanim tlacitek na prepojeni ustredny, sdelenim sveho tel. cisla, referencniho cisla atd. atp.
Zaver: nemam zadny doklad ani potvrzeni o sve zadosti. Nicmene 3 lidi z O2 mi rekli, ze se mi rychlost snizi a ze na fakture budu mit o 600,– min. A tak doufam, ze se to nakonec stane. Verim tomu. A jeste 1 malickost – snizeni aktualniho tarifu stoji 1000,– Kc, a odecte se mi z castky, kterou mam dostat v ramci reklamaci.
Pane vězte, že budete mít po starostech, pokud budete používat klasický dial-up, je to ten nejlepší a nejrychlejší způsob připojení k internetu, žádné ty blbůstky typu Wifi, Hifi, ADSL, LAN a různé názvozloví. Jednoduše, připojíte modem k telefonní lince, vytočíte číslo 976 XX YY BB a pak voláte za normální ceny a nemusíte platit žádných 12 tisíc měsíčně, zaplatíte jen to co prosurfujete. Tomu říkám fair use policy.
[2] asi se budete divit ale opravdu neumim :( Kdybych zacal psat šřčžáýýéíá, potreboval bych korektora. Zatim ho ale pro blogspoty na lupu nechci platit. Mozna bych casem zvladl psat bez chyb, ale naucit se to je pro mne jeste drazsi moznost, ktera zabere vice casu.
Jsem si vedom, ze cist cesky text bez hacku a carek je pro mnoho lidi neprijemne, ale volim mensi zlo.
Přečteno 83 849×
Přečteno 74 665×
Přečteno 61 173×
Přečteno 50 329×
Přečteno 47 543×