Hlavní navigace

Názor ke článku Zarucni doba u software vyvijeneho na zakazku od Nishkam - dekuji moc za podnetne komentare. Takze jestli jsem...

  • 28. 2. 2007 10:38

    Nishkam (neregistrovaný)

    dekuji moc za podnetne komentare. Takze jestli jsem dobre pochopil princip supportu, pokud se vyviji software rekneme 1 rok, zakaznik za nej zaplatil 1 mil. pak v nasledujicim obdobi plati v ramci smlouvy o podpore zhruba 8.000,- mesicne za podporu (to je tech 10%). V pripade neustaleho vyvoje za dalsi rok cena podpory muze byt 2 krat vetsi.
    Rozumim tomu, ze to je vse otazka smlouvy a obchodniho jednani. Jde mi o to, jestli jsem alespon zhruba pochopil spravne beznou praxi ve vetsich vyvojarskych firmach. Vychazi mi tedy, ze k cene bezprostredniho vyvoje se vzdy pripocte pausalne cena podpory, ktera je ve smlouve. To dava smysl a asi jsem v tom udelal chybu. Problem teoreticky muze nastat pri rozvazani spoluprace, to znamena konec smlouvy o podpore, plati zarucni doba + reklamacni rizeni apod.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).