Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Josef - Při nákupu mobilu v Alze mi bylo nabídnuto...

  • 2. 3. 2016 20:10

    Josef (neregistrovaný)

    Při nákupu mobilu v Alze mi bylo nabídnuto jakési pojištění v ceně cca 800 proti nahodilému poškození (výslovně mi byl dán příklad rozbitého displeje při pádu). Když mi displej rozbil ještě v době platnosti pojištění malý syn (nebyl jsem u toho, buď do něho uhodil, šlápl na něj, nebo něco upustil), pokusil jsem se pojištění uplatnit. Odpověď mi vyrazila dech, neboť: "Z obdržených dokladů nevyplývá, že Váš Mobilní telefon ...... byl poškozen vnějšími silami."
    Obdržené doklady neznám. Mé hlášení si zapsal jakýsi mladý muž na druhém konci linky. Nevím, jak jinak než vnějšími silami se dá rozbít displej. Syn se dovnitř telefonu nevejde. Pokládám tuto odpověď za trapnou a důrazně varuji před akceptováním podobných nabídek.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).