2.1.2012 zakoupen tablet ASUS Transformer
18.1 - reklamace docku (klávesnice) - odchlípnutý spodní plast + display - nerovnoměrné podsvícení
19.1 - Alza převzala balík
17.2 - telefonát do Alzy... Marián Mišovič mně sdělil, že balík ztratili a že mně po vypršení 30ti dnů vystaví dobropis... tzn po 19.2
22.2 - telefonát do Alzy, protože nic nedorazilo... opět Mišovič... podá prý dotaz na reklamační
22.2 - odpoledne přišel email od Jana Roztočila... Dobrý den,
Omlouvám se za opožděnou reakci. Jakmile dodáte dokovací stanici s klávesnicí, bude možno vystavit dobropis. ANO... MÁM POSLAT TEN DOCK, KTERÝ JSEM REKLAMOVAL
následovalo několik mých milých emailů.... po několikáté jsem žádal vrácení peněz... už nepřišel žádný email z ALZY
23.2 - email z Alzy.... prý je tablet opraven a 24.2 ho PPL doveze... už jsem raději nevolal....
24.2 - po 37-mi dnech jsem opět majitelem tabletu (klávesnice i tablet v pořádku.... asi výměna)
S Alzou už nechci mít nikdy nic společnýho
Přečteno 85 085×
Přečteno 75 132×
Přečteno 61 755×
Přečteno 50 777×
Přečteno 50 479×