Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od xmen - 2.1.2012 zakoupen tablet ASUS Transformer 18.1 - reklamace docku...

  • 25. 2. 2012 10:45

    xmen (neregistrovaný)

    2.1.2012 zakoupen tablet ASUS Transformer

    18.1 - reklamace docku (klávesnice) - odchlípnutý spodní plast + display - nerovnoměrné podsvícení

    19.1 - Alza převzala balík

    17.2 - telefonát do Alzy... Marián Mišovič mně sdělil, že balík ztratili a že mně po vypršení 30ti dnů vystaví dobropis... tzn po 19.2

    22.2 - telefonát do Alzy, protože nic nedorazilo... opět Mišovič... podá prý dotaz na reklamační

    22.2 - odpoledne přišel email od Jana Roztočila... Dobrý den,
    Omlouvám se za opožděnou reakci. Jakmile dodáte dokovací stanici s klávesnicí, bude možno vystavit dobropis. ANO... MÁM POSLAT TEN DOCK, KTERÝ JSEM REKLAMOVAL

    následovalo několik mých milých emailů.... po několikáté jsem žádal vrácení peněz... už nepřišel žádný email z ALZY

    23.2 - email z Alzy.... prý je tablet opraven a 24.2 ho PPL doveze... už jsem raději nevolal....

    24.2 - po 37-mi dnech jsem opět majitelem tabletu (klávesnice i tablet v pořádku.... asi výměna)

    S Alzou už nechci mít nikdy nic společnýho

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).