Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Veri - Ahoj, já mám tedy negativní zkušenost. Ještě před uplynutím...

  • 7. 5. 2010 7:59

    Veri (neregistrovaný)

    Ahoj, já mám tedy negativní zkušenost.

    Ještě před uplynutím lhůty 2 let od koupě notebooku mi baterka odešla, respektive na baterku jsem mohla jet asi tak jednu minutu. Samozřejmě jsem ji chtěla reklamovat. Ještě před tím, než si o mně začnete myslet, že jsem naivka a že mám vědět, že záruka na baterku je 6 měsíců, vás musím zklamat. NENÍ TO PRAVDA. Baterka je součástí notebooku a ten notebook jsem kupovala jako fyzická osoba. Volala jsem tedy na reklamační oddělení Alzy, dotyčný, který telefon zvedl, po chvilce ztratil námitky a za 3 dny mám notebook přinést do Holešovic na jejich prodejnu. Jsem zvědavá, jak to dopadne....

    PS: U notebooku značky DELL jsem také reklamovala baterku před uplynutím doby 2 let. Nejdřív se oháněli stejnými námitky jako Alza, ale po určitém, dá se říci vyjednávání, mi nakonec kurýr baterku přivezl na místo, kam jsem si řekla.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).