Vážení čtenáři,
záležitost, která zde byla řešena panem Jonášem a panem Kováčem již byla vyřešena a musím dodat, že ze strany zaměstnanců naší společnosti nebyla řešena dle stanovených pravidel, z čehož byly vyvozeny odpovídající důsledky.
Ne vždy jsme schopni žádostem zákazníků vyhovět, zvláště jedná-li se o případ, který provází podobně problematické lhůty a poškození. Nejste-li však s vyřízením spokojeni, vždy je možné obrátit se na vedení společnosti (konktétně na mě: lakomy@alza.cz) a oprávněnost zamítnutí Vaší žádosti tak nechat prověřit. Tento krok by podobnému vyhrocení předešel. Jedná se však o případ ojedinělý svými okolnostmi a zároveň vsazený do nejméně vhodné doby (prosinec + leden), kde jsou zákaznická oddělení společností našeho typu plně vytížena, což mohlo hrát roli v nesprávném posouzení případu. Panu Jonášovi se za zdlouhavé řešení ještě jednou omlouvám.
Martin Lakomý
ředitel oddělení péče o zákazníky
Přečteno 83 578×
Přečteno 74 549×
Přečteno 61 083×
Přečteno 50 260×
Přečteno 47 392×