Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Roman Kováč - Pane Jonáši, nevím kdo je tady lhář ale...

  • 30. 1. 2009 7:13

    Roman Kováč (neregistrovaný)

    Pane Jonáši, nevím kdo je tady lhář ale já určitě ne.
    1. Navigace byla zakoupena na jméno firmy, ne na soukromou osobu, nebo má vaše přítelkyně ve jméně a.s.?
    2. je váš problém pokud si necháváte takto "utíkat" záruku
    3. technické znalosti mám, tuto práci vykonávám již několik let. Na kontaktních ploškách nemůžou být škrábance uprostřed na leštěné vrstvě, jak si mylně myslíte, ale na hranách plošek, protože se to strká do kulatého konektoru (válce) a právě ty hrany se dotýkají konektoru, na to by vám mohly stačit základní znalosti ze školy.

    Podle mně se vám konektor mechanicky poškodil a
    1. svalujete to na nás.
    2. ještě jsem neviděl automobil bez zabudovaného napájecího adaptéru na 12V.

    To že někdo po dvou měsících prohlásí že mu přišla mechanicky poškozená věc - tomu prostě nevěřím. Proč jste to tedy rozbaloval počátkem prosince a ne až na vánoce když jste to zakoupil 23.9.

    Jak jsem už napsal, nevěřím vám ano slovo.

    S lidma kteří si poškodí zakoupenou věc a potom říkají že jsme to tak dodali my, se setkávám velmi často.

    Proto vám dám radu která by se zrovna vám mohla hodit. Pokud si zakoupíte jakýkoliv výrobek, tak si ho po zakoupení ihned zkontrolujte. Pokud budete reklamovat mechanicky poškozenou věc po 1 a více měsící, tak vám nikdo neuvěří že jste to takto zakoupil.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).