Reklamoval jsem věc jako živnostník, nejdříve se mě snažil pracovník na reklamacích na pobočce v Brně přesvědčit, že nemám nárok na vrácení peněz po první reklamaci, že až po třetí... kdybych nakoupil zboží jako fyzická osoba, tak se okamžitě obracím na ČOIku, protože jakým způsobem se řeší reklamace jsou popsány v zákoně na ochranu spotřebitele a občanském zákoníku. Jakmile zjistil, že jsem živnostník, tak otočil a začal tvrdit, že obchodní zákoník neumožňuje vrácení peněz (snažili se mě tak přesvědčit i na zákaznické lince), což je zvláštní, protože obchodní zákoník toto neupravuje a navíc v reklamačním řádu možnost dobropisu pro živnostníky uvádějí. Když jsem jim 2x psal e-mailem, tak ani jednou se nenamáhali odpovědět, i když si to tam přečetli vždy min. 2 lidé a jen poslali společností PPL vyměněnou reklamovanou věc, aniž by se řáčili mi to oznámit, alespoň e-mailem. Toto chování považuji za neprofesionální a nekorektní, a proto pokud budu v budoucnu zase nakupovat IT techniku, tak volba nepadne na tuto firmu. Podle reakcí na internetu nejsem první živnostník, který má problém s komunikací s touto společností, protože tato společnost komunikovat v případě problému z jejich strany nechce.
Přečteno 83 851×
Přečteno 74 665×
Přečteno 61 173×
Přečteno 50 329×
Přečteno 47 544×