Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Marek - Nejsem zas tak častým zákazníkem alzy ale po...

  • 25. 11. 2008 16:41

    Marek (neregistrovaný)

    Nejsem zas tak častým zákazníkem alzy ale po mé poslední zkušenosti vím že si u nich nekoupím už ani zasraný CéDéčko.Koupil jsem si tam grafickou kartu za 2300 kč.Doma fungovala bez problémů,tak jsem starou prodal.Ale co se nestalo.Karta po třech dnech začala blbnout sekat se a celkově byla nestabilní.Tak jsem se dostavil na reklamace a oni že musejí udělat test a když tam bude chyba tak to pošlou výrobci.Ok to beru,vím že karta je nestabilní a ptám se jak dlouho to bude trvat.Prý 14 dní.Na to reaguju tím že mám tím pádem nefunkční počítač a potřebuju ho nutně k práci a ptám se jak mi pomůže.Prej je mu to líto ale nijak protože nedělaj zápůjčky to už sem se nasral a říkám mu že je to jejich chyba že oni mi prodali vadnou kartu tak ať s tím do prdele něco udělá.Neudělá,beru si reklamační papír a posílám ho do k...y.To bylo 10.11 2008 a dodnes to není vyřízené.Nechápu na co si ty prasata hrajou

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).