Hlavní navigace

Názor ke článku Reklamace u Alza, je to skutecne tak spatne? od Minor - Tak koukám, asi záleží zrovna na personálu v...

  • 1. 7. 2008 17:31

    Minor (neregistrovaný)

    Tak koukám, asi záleží zrovna na personálu v alza, část lidí spokojená a část lidí nespokojená. Já byl do nedávna také spokojen, nechal jsem u nich už slušnej balík, když si u nich jednou jednikrát reklamuju jedinou věc - LCD, který se mi po*ere cca za 1,5 roku a nedokážou mi během 14 dnů odpovědět ani na jeden ze dvou emailů ani na internetu v diskuzi a online na webu vydím nějaký stav reklamace "vydáno"(reklamace je už ve vyřízených položkách) a já stále nebyl kontaktován o stavu reklamace na email(zítra to už bude měsíc co čumím na svůj nahrádní monitor, na pitomé CRT, dost velkej nezvyk), tak to se mi jako seriózní jednání zrovna nezdá. Jestli ho tu zejtra nebudu mít poštou, tak další své nákupy uskutečním leda v czechcomputeru...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).