Procento klientů, kteří neodeberou závazně objednané produkty, je konstatní. Bylo je a bohužel i bude. Popřát jim leda, aby si někdy vyzkoušeli na vlastní kůži, co to obnáší ...
Mě by spíš zajímalo, jak řešíte situaci, kdy klient objedná přes internet, následně odebere produkt, zaplatí za něj při převzetí, ale do týdne si to rozmyslí a od smlouvy odstoupí. Na vrácení peněz má ze zákona nárok, ale kdo pomůže dodavateli z neseriózního klienta "dostat zboží zpátky", když jen "odstoupí", ale krabici s tím už nepošle ... ? Přichází na řadu leda soudy, děkuji pěkně ... Už jste to někdo řešil ? Jak to ošetřit v kupní smlouvě, aby to mělo co nejrychlejší průběh ?
Přečteno 85 084×
Přečteno 75 128×
Přečteno 61 747×
Přečteno 50 776×
Přečteno 50 478×