Aha, tak [14] jsem přehlédl. Ale moc velký dojem to na mne neudělalo. Mám-li to vzít popořadě, tak:
1. Ztráta času? Jaká ztráta? Buď se stránka změní, a pak to není ztráta času, protože dostanu nové informace. Nebo zůstane stránka stejná a pak žádný čas neztratím. Tedy kromě času, který jsem strávil přesunem kursoru na to logo a kliknutím, ale ten bych ztratil, i kdyby to odkaz nebyl. Naopak: pokud na to logo kliknu prostředním tlačítkem (nebo jeho ekvivalentem), pak když to není odkaz, prohlížeč mi (ve stejném panelu) buď otevře stránku, jejíž URL mám právě v selection, nebo si z jeho obsahu URL nějak domyslí, případně mi vynadá, že to není URL. V každém případě to pro mne znamená větší zdržení, než když se mi znovu načte stejná stránka. Mimochodem, to není teoretická úvaha, to je zkušenost z praxe.
2 a 3 říkají v podstatě totéž. Opět je to podle mne přesně obráceně. Pokud kliknu na logo, dělám to proto, abych se dostal na hlavní stránku webu. Když na něj kliknu, jsem na hlavní stránce webu, tedy přesně tam, kde jsem chtěl být. Tak z čeho bych měl být zmatený? Když logo odkazem nebude, při kliknutí (v lepším případě těsně před ním podle kursoru) zjistím, že to odkaz není, a budu si muset uvědomit, že je to proto, že už tam jsem (pokud tedy to, že nejde o odkaz, není chyba).
Přečteno 83 898×
Přečteno 74 686×
Přečteno 61 194×
Přečteno 50 356×
Přečteno 47 676×