17 - tato chyba je vězšinou způsobena tím, že zákazník (nebo nějaký "sypač") prostě nemá žádný obrázek ve větším rozlišení a je lepší když obrázek produktu je všude zvětšovací, i když na několika stránkách se obrázek zvětší jen o pár pixelů, než když to bude na každé stránce jiné
2 - o tomto by se také dalo polemizovat, pro prodejce (shop) může být dobé, když návštěvník vidí, že zde může dostat také výrobky z kategorie X, i když v určité přechodné době tento sortiment nemusí být zastoupen ani jedním výrobkem
1 - já bych se přiklonil k dodržení stejného chování stránek, přesto že na jedné jediné bude odkaz sám na sebe, užitečný link sám na sebe může být i v drobečkové navigaci v patičce stránky, kdy se takto dostanu zpět na vršek stránky
Přečteno 83 895×
Přečteno 74 686×
Přečteno 61 194×
Přečteno 50 355×
Přečteno 47 672×