[1] Podpora daneho reseni se da take osetrit smluvne. Nektere firmy davaji standardne napr. triletou zaruku na to, ze budou schopne a ochotne provadet v budoucnu upravy.
Jinak osobne zelenou linku nepovazuji za kriterium, ktere by melo byt vyhodnocovano - je to jen marketingovy tahak, ktery o kvalite daneho reseni ci helpdesku ci ochote dodavatele nevypovida.
[4] To nemusi byt vzdy pravda. Protoze napriklad:
a) vysledek muze byt hodne odlisny od toho, co bylo vysledkem prace dodavatele (klient muze mit pravo aplikaci, sablony, design... upravovat)
b) vysledek muze byt hodne odlisny od toho, co navrhoval dodavatel - v praxi to proste funguje tak, ze kdyz si klient dupne, a dodavateli se to nepodari vymluvit, tak se to udela podle klienta.
Přečteno 85 084×
Přečteno 75 127×
Přečteno 61 738×
Přečteno 50 775×
Přečteno 50 477×