Cha Cháááá, já mám rekord, dneska linka Vodafone, čekání od 19:45 do 22:10, potřebovala jsem zrušit svůj tarif. Čekání bylo marné....Nicméně, sama pracuji na lince Telefonicy O2, takže vím, že když se chce, tak to jde, ale to se musí vést hovory efektivně. Vodafone je k smíchu, vůbec nemáte šanci se s nima spojit, vpodstatě musíte udělat nějakou chybu při vstupu do té jejich plechové huby, aby vám to dalo tak jako tak nic neřešící hlášku, že "Všichni naši operátoři momentálně hovoří se zákazníky, kteří se dovolali před vámi", čekejte na spojení s operátorem.... a do toho ta nudná uspávací melodie....na*rat!
Přečteno 85 085×
Přečteno 75 133×
Přečteno 61 756×
Přečteno 50 777×
Přečteno 50 480×