Hlavní navigace

Názor ke článku Outsourcovaný IT support? od KaK - Na druhou stranu, pokud chcete outsourcovat takové koniny...

  • 26. 6. 2007 14:49

    KaK (neregistrovaný)

    Na druhou stranu, pokud chcete outsourcovat takové koniny jako zaseknutý papír v tiskárně, tak si za to připlaťte.

    Představa, že vám tam technik přijede, problém vyřeší za 5minut a zase odsviští, vy vyúčtujete 200,- a pozvete si ho za tři dny znova, komu by se to vyplatilo?
    -----------

    Obcas se vyplati IT proste neoutsourcovat ;) To jsem mel na mysli, timhle clankem. Jenze vedeni se obvykle mrkne na 2-3 cisla a hura do toho. End-useri pak breci a management si drzi vlastniho ITka :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).