> Tak to vidíš, Martine. Jakmile je v Skliku něco jinak než v AdWords, tak si stěžuješ.
:-) Ne, tady vůbec nejde o to, jestli je něco v Google AdWords nebo ne. Tady jde pouze o to, že mi to přijde nelogický - asi nejenom já jsem zvyklý z všemožných aplikací, redakčních systémů apod. na to, že existují tři možnosti, co s položkou udělat - přidat, upravit a smazat. To samé, co jsem napsal v [17], bych napsal i v případě, že by touto vlastností administrace Google AdWords nedisponovala...
> Přitom jsi zřejmě ten samý člověk, co v komentáři [3] píše o "opravdu velké sprosťárně".
Ano, psal jsem to já a stále si za tím stojím.
Přečteno 75 971×
Přečteno 46 715×
Přečteno 25 291×
Přečteno 21 539×
Přečteno 20 491×