Zobrazování CPM v průvodci sestavou v Skliku je pouze technická chyba. Skilk nenabízí a v nejbližší době nebude nabízet cenu za zobrazení.
Jyxo, které Seznamu dodává techologii pro Sklik, vyvíjí tento reklamní systém jako širší a obecnější aplikaci, která umí i jiné věci než pouze PPC. O této strategii se můžete například dočíst v článku http://jyxo.blog.cz/0606/nove-zajimave-reference . V tomto případě došlo pravděpodobně k chybnému zapnutí funkce systému, kterou Sklik nepoužívá a používat nebude.
Ještě ráno zavolám vývojářům a poprosím je o nápravu, pokud ji sami už neprovedli. Zatím to vypadá, že už je to opravené.
Všem uživatelům Skliku se jménem týmu Skliku omlouvám za nepříjemnosti, které s tím mohli mít.
Sklik je od začátku koncipován tak, aby se platilo za kliknutí. Účtování za zobrazení by inzerenty pravděpodobně nevedlo k vytváření vysoce cílených inzerátů. Když už je řeč o CPM: když se to přepočte, tak mnozí uživatelé dnes v Skliku točí inzeráty za průměrnou cenu kolem 1 koruny za tisíc zobrazení.
Přečteno 77 340×
Přečteno 46 841×
Přečteno 25 683×
Přečteno 21 654×
Přečteno 20 617×