Hlavní navigace

Názor ke článku Rychlý úvod do produktového řízení od veena - Předpokládáte nevyslovenou premisu, že lidé vědí co chtějí. To...

  • 5. 11. 2007 13:55

    veena (neregistrovaný)

    Předpokládáte nevyslovenou premisu, že lidé vědí co chtějí.
    To ale asi není vždy tak úplně pravda. Někdy vůbec ani nevědí, že nějaká věc/služba může fungovat, tak jak by ji mohli chtít.
    Další ošemetná věc je ten dotazník. Je něco jiného odpovědět ano chci to/nechci to a pak to skutečně používat/nepou­žívat.
    A také je problém s velikostí a správným výběrem vzorku dotazovaných lidí.

    Z toho by vyplývalo, že PM neni marketing ale sociologie :-) Nebo že marketing by měl být sociologií :-)

    Podle mě je oblíbenost a pak prodejnost čehokoli souhrou mnoha faktorů, z čehož výraznou roli hrají i emoce a nedá se to příliš rozumně rozškatulkovat. Naštestí. Jinak by vymýšlení projektů a jejich prosazování na trhu nebyla taková zábava :-)

    Ale v zásadě máte pravdu. Ptát se lidí je důležité. Proto to taky jdu dělat :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).