Google na Analyst Day 2006 prezentoval své výsledky, strategické cíle a priority. Jak se společnosti dařilo, co očekává a jak vidí svoji budoucnost? Jaké otázky si pokládá? Jak si stojí?
Vše se dá shrnout několika slovy – optimismus je stále na místě, přesto hledáme nové trhy a snažíme se více získat z těch stávajících. Náš potenciál ještě nebyl zdaleka vyčerpán a nebude ani během roku 2006. Toliko zprává z analyst day 2006, který byl průřezen tím co se společnosti podařilo a čeho by ráda dosáhla.
Ač u nás se ještě stále intenzivně handrkujeme a porovnáváme dle unikátních, reálných a kdo ví jakých uživatelů, nedej bože pageview, těmi hlavními kriteriemi jsou hlavně ukazatele z finanční oblastí od růstu obratu po růst zisku. A v těch se Google se v posledních letech dařilo více než dobře
Pro Google hlavní strategické oblasti pro rok 2006 můžete vidět na následujícím obrázku. Povšimněte si, že se nejedná o produktovou startegii maskovanou za firemní strategii tak jak se občas děje v některých firmách.
O něco lepší přehled však najdete v prioritách Google pro rok 2006. Všimněte si jedné věci a to jasného zaměření na vyhledávání a reklamu. Celá strategie Google je strategií a ne nezávislými produktovými strategiemi jako vidíme u portálů. Je zde vidět jasná provázanost a drive kupředu.
A když už jsme u těch produktů tak i ty to více než dokládají.
V podstatě tedy nic nového. Jen summary toho co již všichní víme a známe.
Přečteno 177 049×
Přečteno 141 294×
Přečteno 81 851×
Přečteno 76 914×
Přečteno 66 279×