Hlavní navigace

Názor ke článku Nahý císař aneb jak mi Google nic nenašel od Petr Šnajdr - [1] OK :) [2] Naprostý souhlas ve všech bodech....

  • 21. 9. 2007 11:19

    Petr Šnajdr (neregistrovaný)

    [1] OK :)

    [2] Naprostý souhlas ve všech bodech. Lépe bych to nenapsal.

    [3] Výsledek SEO optimalizace e-Shopů je pak to, že běžný uživatel nenajde nic neb lepší klíčová slova nevymyslí. Výsledek je tak technicky relevantní, fakticky je úplně k ničemu.

    [4][8][9] Lidi operátory nepoužívají. Nepoužívá je skoro nikdo a podrobné vyhledávání také ne. Takže pro běžného uživatele jako by nebyly.

    [5] A víte co je nejvtipnější? Že evidentně hledat budete umět, jste vybaven angličtinou a trvalo vám to 10 minut. Já si na to spíš náhodou vzpoměl v obchodě a pro ěm dostačující a srozumitelnou odpověď jsem měl za 10 sekund :-). Ovšem stálo mě tu cestu, kterou bych ale jinak absolvoval tak jako tak.

    [6] Smutná pravda

    [7] No vidíte a třeba to, že přilba je nejen o bezpečnosti,ale i komfortu je tam jen tak letmo zmíněno a přitom je to jedeno z kriterií s potenciálně velkým vlivem na cenu.

    Čím více otvorů, tím je obtížnější techologicky udržet pevnost a odolnost přilby, ale tím jí také lépe proudí vzduch. Z pohledu bezpečnosti může být klidně odolná stejně jako nnohem levnější model.

    [8] Ano, s tím souhlasím, ale přijde mi, že se situace s eShopy zhoršuje a že vyhledávače s tím začínají mít stále větší a větší problémy.


    [9] Vybrat kolo je docela velká věda a vybrat konkrétní kolo ještě větší. I ten největší nadšenec nemá přehled ve všem co je na trhu a když si vemete jenom rozdíly v technologii, tak zjistíte, že se tím nemusíte trápit neb v daném cenovém rozpětí je většinou dostupná jen jedna technologie výroby rámů apod. Takže nakonec stejně stojíte před eShopem plným kol a nejste schopen zjistit, které je to pravé a to hlavně proto, že v dané ceně jsou si všechny v těch základních technických parametrech velice podobné a ta největší odlišnost je hlavně barva a značka výrobce.