Hlavní navigace

Názor ke článku Microsoft: boj o reklamu nebo budoucnost? od G - Pekne napsano. Hodilo by se to jako hlavni...

  • 25. 2. 2008 23:37

    G (neregistrovaný)

    Pekne napsano. Hodilo by se to jako hlavni clanek na lupu.

    Microsoft ma zasadni problem se svou velikosti a marginalnim uzitkem z jednoho zamestnance. Velkou vec dokazete s 20 lidmi, ale na dvakrat velkou vec potrebujete 100 lidi, a takle to jde dal exponencialne. V urcitem okamziku vycerpate zdroje a firma spotrebuje veskery potencial na to, aby si resila vlastni interni problemy, revnivost mezi managery, boje mezi narodnimi skupinami. Bill je genialni vudce, ale vsichni takovito vudci funguji jen kdyz maji kontakt s lidmi, ktere vedou. Ve firme kde 99% zamestnancu vudce nikdy v zivote nevidelo se jejich vliv ztrati. Velke veci vznikaji tam, kde lide jdou za vizi, ne tam kde chodi do prace. A lidi schopnych jit za vizi je promile populace, mozna mene.

    Lide potrebuji nepritele. CSSD potrebuje ODS, ODS potrebuje CSSD. USA potrebuji teroristy. Pokud dojdete na vrchol, rozhledenete se a nevidite nepritele, tak jste dosli na konec a rozpadnete se. Nepritel vznikne ve vasich radach. Lide od pevnych linek budou nenavidet lidi od mobilnich siti. Divize ADSL bude nenavidet divizi pronajatych okruhu. To je stale to same dokola.

    Microsoft bude padat dlouho, protoze pada z vysoka. Ale uz ted prekrocil horizont. Podivejte se na prazsky microsoft v poslednim roce. Opousteji ho ti schopni, zakladaji vlastni firmy, protoze uz svoji budoucnost uvnitr microsoftu nevidi. Kontakt s novou managerkou jim ukazal, ze v microsoftu uz se nepovysuji ti nejschopnejsi.