Hlavní navigace

Názor ke článku CPC reklama: jak generovat ztrátu snadno a rychle od adamkopp - [3] Priznavam se, ze tenhle model jsem v...

  • 22. 1. 2008 14:39

    adamkopp (neregistrovaný)

    [3] Priznavam se, ze tenhle model jsem v clanku nepostihl, takze doplnim:

    Martin navrhuje: Dejte nam 5.000 a my vam to nastavime, vy si to dal budete platit a provozovat.

    Porad to ma ten generacni rozdil: CPC modely jsou nastavene, ze platite za to, ze se neco deje (lidi klikaji) a v pomeru ve kterem se to deje (lidi klikaji mene nebo vice). Jak se rozhodnete mezi 10 shodnymi nabidkami tohoto typu, ktere vedle vas budou lezet na stole ? Je jasne, ze rozdil bude v tom know-how, jenze to poznat neni. Kdyby nebyly ty nabidky shodne, tak ekonom voli tu nejlevnejsi, jenze ta muze byt levna diky tomu nizkemu a neoveritelnemu know-how. Budete zkouset jednu po druhe? A jsme tam kde jsme byli. TOHLE JE PRAVE ROZDIL CPC x KLASICKE SYTEMY REKLAMY. Kdyz zkousite CPC system, tak zaplatite jen za to co se skutecne stalo, a ne pausal za pokus. Vase riziko je velmi male. Zprostredkovatele v mych oci parazituji na modernim systemu nemodernim zpusobem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).