[3] Priznavam se, ze tenhle model jsem v clanku nepostihl, takze doplnim:
Martin navrhuje: Dejte nam 5.000 a my vam to nastavime, vy si to dal budete platit a provozovat.
Porad to ma ten generacni rozdil: CPC modely jsou nastavene, ze platite za to, ze se neco deje (lidi klikaji) a v pomeru ve kterem se to deje (lidi klikaji mene nebo vice). Jak se rozhodnete mezi 10 shodnymi nabidkami tohoto typu, ktere vedle vas budou lezet na stole ? Je jasne, ze rozdil bude v tom know-how, jenze to poznat neni. Kdyby nebyly ty nabidky shodne, tak ekonom voli tu nejlevnejsi, jenze ta muze byt levna diky tomu nizkemu a neoveritelnemu know-how. Budete zkouset jednu po druhe? A jsme tam kde jsme byli. TOHLE JE PRAVE ROZDIL CPC x KLASICKE SYTEMY REKLAMY. Kdyz zkousite CPC system, tak zaplatite jen za to co se skutecne stalo, a ne pausal za pokus. Vase riziko je velmi male. Zprostredkovatele v mych oci parazituji na modernim systemu nemodernim zpusobem.
Přečteno 54 465×
Přečteno 54 348×
Přečteno 52 469×
Přečteno 51 997×
Přečteno 51 934×